BoNj0uR ! ! My nAmE iS ShAbiBa nAdia I'm 19 yEars 0Ld And Will bE BirTHdaY GurL at 02/02/2012 ! Juz CalLed Me ShA @ DyA I'm in PaRt 3 of DiPl0ma In SpoRt StUdies I l0Ve SpoRt a Lot . HoCkeY is My LifE . . My mIssIon Is I want To Be A suCcEsSfUl PeRs0n mY VisSioN is I WanT to Get A DeAn List . . All ThE bEst I <3 mySelF . . . HaHa ! Any ProBleM ?
ShA
SaYeR yAnG cH0mEi
Sunday, February 27, 2011
nGant0k nyeRh!~
HaH?? bTolKe??
huhu,,
t0l kew pew yg ak dgr??
wet pt da ms0okk??
huhu
t0l kew??
or kbor angen jerh??
hihihi..
nk cye ke x nk erk???
hm..
da msok ke l0m??
ms0okk kew x???
l0m ms0k kew??
agaK2 lau ak chek da ms0k x???
hmm..
pkr2!~
peNat!!~
satu hri ak tdo..
dri pg,,
smpy la ke ptg..
huhu..
x tao la npe ak ngntok cgt,,
penat wat kje ape pon ak x tao..
tp yg pntg ak mang pnt glerh,,
ad0i..
mte ak ni dri smlm asyek pedih jer
pe mslh ak x tao
hmm,,
assgnmnt management x ciap lg,,
x tao la nk wat ble
ak blurr tol la ngn sport management ni..
plizz la bg ak phm pe yg papa Yun0s ajar,,
hmm,,,
Friday, February 25, 2011
huahua
adOi..
hri ni satu hri x g klas
nk tao x cbb ape??
huhu
sbb xde air
cian mr.sola n en.yunos
hurm,,
jht tol kteorg..
bkn xnk g klas
tp xde air
xkn nk g klas x mndy
hmm
ak punyer la beriyer
nk g klas
excited nk pky bju kurong
hurm
last2 x jd
ltk pic nth pape tol ak ni
hahaha
ngek jap
bosan kot,,
x tao nk wat pe
ade pape idea????
pkr2..
nk wat pe
tgu teh ais smpy bru ade idea kot nk wat pe
esok kne g skola sukan
ade treasure hunt
huhu
jd volunteer jer
jge chekpoint
hope2 abez cpt
lmbt t kang x smpt nk bsoh bju lak
bju byk kot x bsoh lg
nk bsoh gne dobi xde wet
so..
secare manual jer la
hmm
k la
hrini nk titow awl cket
tp cket jer la
hihihi
ngok la..
tata,,
Thursday, February 24, 2011
LeGa kOt,, :)
hmm..
smlm ak da pnt nanges..
lme lak tu..
len kli lau ak stress ,
ak nk nanges n tulis2 lg
dgn cre ni jer bole ak lpskn stress ak..
smlm ak gdoh ngn MY LOVE BUBU,,,
hmm,
x tao la nk ckp cmner
ak da saket aty cgt2 da smlm..
nanges jer kje ak
nseb bek la kwn2 ak tlg tngkn ak
thnx k korg,,
hmm.
.
hmm.
syg ak kt bubu x pna pdm.
x brubh cket pon
mang saket la..
pale otk ak.
ak lega dpt luahkn dgn cre yg cmtu
drpd ak bertindak cm org x gne..
as rasional,,
be silent n be patient..
cool down myself first n dgr lgu..
then nyanyi la..
even sore x serupe ct norhaliza pon.
mklom la..
ak ni bkn nyer keturunan yg ade sore yg cdap,,
hahaha
hmm..
lapang tol haty ak hri ni..
da la..
ak da pnt sgt2 nk gdoh ni..
so plizz la k HAN KAULITZ KU,,
juz make me happy n never hurting me again.
if u wat cm tuh..
i xkn wat ape yg u da wat kt i ok..
i jus need to say,,
pliz understand me..
and i will understand you dear..
ok??
my moOd
thiz was wat i felt today
freaking damn shitt
k.c.u.f!!!!!!!!!!1
plizz...
to whom that wat make me hurting today..
plizz dont ever make me like thiz again!!
really want to go to hell ryte now!!
plizz!!
OKEYH???
im begging you 4 da last tyme...
DONT EVER AND NEVER MAKE ME FEEL LIKE THIZ AGAIN!!!!
I LOVE YOU MORE N MORE!!
wah3~
wah3!~
smpy cm tu skali erk ko wat kt ak???
mang dasyat cm babi ar ko..
wah3~
cm tu erk ko hina ak!!!
blocked ak tros dri fb ko???
waa..
hbat ar seyh\
cm tu a ko..
hbis mdu sepah di buang
byk trime kasih la k
ak syg ko cgt2 la gyla
cm sial ko erk???
da pgg2 ak
da cdap2 ngn ak..
ko wat ak cm tu
bapak kimak la ko...
da bosan buang ak
blocked ak
babi la
bnd kecik ko pon cket nk kcoh
ko pkr ko jer
ko pkr ko jer nk perhatian
ak ni x nk perhatian la erk??
ohh
cm tuh la ko pkr
hbt gyler la ko pk
saket gyler babi aty ak ko tao x..
hrp ak syg ko jer ak x wat pe yg ak nk wat dri ko
now ko delete ak dri friend list ko
n ko block ak tros???
waa..
ego siak ko
ko pkr ko jer yg byk ber korban ntok ak??
ko ade pk byk mne ak berkorban ntok ko???
ko da mkn ak
then ko nk tggl ak sng2 cm tu jer
babi siot
cm sial
asal ko babi sgt ngan ak??
smpy tol aty ko wat ak cm tuh???
bnd simple ko nk slh kn aK??
bole x ko phm situation ak??
bole x ko phm situation ak??
BOLE X???
AK KOS LEN..
KO KOS LEN
KO INGT ASSGNMNET KO ngn ak sme la???
cm tu ko pkr??/
bpk bodo ko ni!!!!!
penat ak syg ko
ini yg ak dpt dri ko
then mko nk slh kn ak??
bile ak mntk somthng ko tanggoh2
then bile kko mntk somthing dri ak ko nk ak cpt2??
ko ingt ak ni ape??
ak lom jd bini ko lg tao x???!!!!!
saket aty ak
ko pkr sbr ko jer..
tp SBR AK???
ADE ko pkr??
ade ko care sal ak??
ade ker???
pape hal ak yg lne
sial tao x???
bole x ko phm ak???
ko nk ak phm ko..
tp ko ade ker phm ak??
cbe ko pkr blek
pna ker?
gram ak tao x ngn ko
\npe ak slalu yg kne even ak x wat slh ngn ko???
perlu ke bnd2 yg kcik pon ko nk bsar2kn??/
perlu ker??
pliz r..
pkr mtg ok dear??/
ak bz,,
bkn ak x nk lyn ko
BOLE X KO PHM ???
DPS BYK outdoor taon ni..
plizzz ok understand!!!!!!!!!!!!
akPNT TAO X GDOH NGN KO..
AK HRP CGT2 K
TLG LA PHM AK
GRM AK NGN KO NI TAO X???
APE2 HAL SUME NK SLH KN AK!!
TLG LA
AK MRAYU CGT2 KT KO
JGN LA WAT AK TOL2 SAKET ATY NGN KO
AK PNT TAO X
BKN KO sorg je nk ak jge
ak je sume kwn2 ak...
tlg la pk bek2
ape yg slame ni ak wat kt ko
KO PKR TOL2
KO INGT BALEK APWE YG AK WAT NTOK KO!!
KO PKR sal keburukan ak jer..
tu jer yg ko tao
tp kebaekn ak????
pne ker ko pkr??
ko sje nk cri point nk mrh ak
even ak x wat slh ngn ko..
jgn smpy ak tol2 pkol ko trok2,,
ko ingt tu..
jgn smpy ak mmg da thp max,,
ak xde prasaan lgsong kt ko..
ak pkol ko smpy ko mampos!!!!!!!~
plizz r k
tlg la pkr matang
ko bkn nyer dak2 lg
ko da bsar
ko da pndy jge mama ko yg saket tu
xkn aty ak ko x reti nk jge
ak bkn sengajer saketkn aty ko,,
ko kne la phm kaedaan ak
plizzz
ar k
bg pluang ntok ak relax kn pale otak ak yhg da saket ni
byk bnd ak kne wat ko tao x??
ak byk kje ,,
tlg la phm ok!!~
Wednesday, February 23, 2011
sAkEt LaH!!!
talk:ko asyik pk bnd yg burok sal ak
cbe ko pk ape yg da byk ak da wat ntok ko??
xkn xde satu pon bnd baek sal ak yg ko x leyh nk appreciate ak???
cbe ko ingt balek ape yg ak wat untok ko..
ko ingt balek tol2...
jgn asyek nk pkr keburokn org len
pk ape bnd yg org tu da wat n berkorban ntok ko..
n pk da byk mne org tu da wat bek ntok ko..
ko ingt balek ok???????
ko ade appreciate ke x ape yg ak wat slme ni????
ko ade rse cm ak x syg ko ker???
kalo ak da x cyg ko..
da lme ak blah dri idop ko...
disbbkn ak syg ko..
ak sbr ngn ko..
ak time ape yg ko kate kt ak..
even bkn slh ak ak ttp ckp soorry,,,
kn????
ko renung2kn lah pe yg slme ni ak wat n berkorban ntok ko..
ok..
ilove you cgt1000x kt ko,,,,,
HAn KauLiTz
Tuesday, February 22, 2011
adOi LaHh!~
hri ni ade taekwando..
adoiyai....
berat aty tol la nk g..
bkn nyer ley wat sgt pon..
t kaki sakit lg...
hmm...
npe la ade taekwando dlm sylibus ni???
cdeyh tol ak.....
npe xde hoki ker????
handball ker????
cycling ker?????
badminton ker???
futsal ker????
softball ker????
kn bru best cmtu,,xde la nk wat saket tapak kaki ak!!
hmm,,,,
alaHaiiiiii!!!!
hmm,,,
ni lg satu mslh...
assignment ak lak da berlambak...
yg individu da settle..
yg grouping ni habok pon x ciap lg..
da la dak2 group jaoh2,,
nk2 group assgnmnt CTU151~
adOiyai..
sport management pOn ak x tao nk wat cm ner..
anne plak da peneng pale nk pkr...
huhuh
lau anne peneng...
ak pOn lg la peneng
tgok assgnmnt PoN da bLur...
nseb bek anne mntk tolg NUar..
lau x..
men bedal jer la kot assgnmnt PaPa YunOs tu..
tp....
nk interview spe erK???
hmm....
StreSs tOl la Ak,,,
aDe lg nIe..
ble la PTPTN nk msOk ni???
ak da pening pale da nk pkr..
ble wet nk msok
cian kt ma ak kne bg wet kt ak slalu
dye nk enjoy2 tu tu pon x sempt..
coz ank dye slalu kol mntk wet ngn dye
hmm...
x sanggop ak nk kol ma smate-mate ntOk bg ak wet..
hmm..
ble la dpt iDop seng erK???
da ade Ayah bru poN cm X de beze pape..
hmmm.
cian kt ma...
sorry la ma yer...
asyek2 mntk wet jer...
hmm,,
PT ohh PT,,,
ble La nk msOk ni???
x Cian ke tgOk ak ngn kwN2 ak Xde wet ni???
Cpt msOk Ok?????
I loVe yOu lahhh!!!~
hmM...
final exam Pon da dkt..
bln 4 ni..
ak rse cm x blaja pape pon..
lau sem 1 ,,
bz nk mampos..
cm org wat biznes lak
hahaa!!
ngOk ngEk tOL...
xde mse ntOk dri cndri lgsOng nk enjOy..
tp..
sem 2 ni plak cm lpak nk mamPOs!!!~
gYler tOl...
hApak pOn ak x phm ape yg PaPa YunOs aja..
org yg berkelulusan luar ngre ni len cre aja nye..
hmm...
lyn kn ajE la yerkk....
huhuhu
AaArRgH!!!!~
hmm..
Ok la,,
ak cm ase da pnt la plak mumbling byk2..
hahahhaa
well
bkn slalu...
hahahha!!~
ngeh3!~
Sunday, February 20, 2011
Saturday, February 19, 2011
one week after final camp.
friday-11th february 2010,,
I'm invited my friend to my house at Kemaman.Terengganu for 3days and 2 night,,,
They were Nor Saidatina, Nor Sazuwana ,Nor Syuhadah ,Amira Hanif and Siti Kamilah.
We started our journey to Kemaman at 7.30 p.m o'clock and we arrived there at 1.00 a.m.My mom was welcome us.After a little bit of ice breaking with my mom,they went to sleep.But i'm continued watching television at the kitchen. I watched "Syurga Cinta" till the end.At 4.30 a.m,, i went to sleep.Even I felt happy at my home,i still felt lonely b'coz my dear was not coming with me.Quite stressed without her .
saturday-12nd february 2010,,
They looked really happy at my house.At noon,we all ate together like a big family.
My granny was cooked "masakan selera kampung".They all ate with full of happiness.At 3.00 p.m. my aunt decided to bring them at BUKIT MENTOK POOL.We were enjoyed ourselves.My friends looked really happy and excited.If my dear was with me, I felt much2 happy.I miss her at that time.
Ashraaf was seriously shy when Tina wanted to play with him.Huhuhu!!! Very funny....At night, Sara, Anne and I went to Taman Bunga Bandar Chukai.My favourite place where I release my tension and spent my free time at there to see the stars.I still miss my dear.If she was at there,we could go for a date.Hehehe! I like that,,,,!!~ :)
sunday-13rd february 2010,,
I'm invited my friend to my house at Kemaman.Terengganu for 3days and 2 night,,,
They were Nor Saidatina, Nor Sazuwana ,Nor Syuhadah ,Amira Hanif and Siti Kamilah.
We started our journey to Kemaman at 7.30 p.m o'clock and we arrived there at 1.00 a.m.My mom was welcome us.After a little bit of ice breaking with my mom,they went to sleep.But i'm continued watching television at the kitchen. I watched "Syurga Cinta" till the end.At 4.30 a.m,, i went to sleep.Even I felt happy at my home,i still felt lonely b'coz my dear was not coming with me.Quite stressed without her .
saturday-12nd february 2010,,
They looked really happy at my house.At noon,we all ate together like a big family.
My granny was cooked "masakan selera kampung".They all ate with full of happiness.At 3.00 p.m. my aunt decided to bring them at BUKIT MENTOK POOL.We were enjoyed ourselves.My friends looked really happy and excited.If my dear was with me, I felt much2 happy.I miss her at that time.
Ashraaf was seriously shy when Tina wanted to play with him.Huhuhu!!! Very funny....At night, Sara, Anne and I went to Taman Bunga Bandar Chukai.My favourite place where I release my tension and spent my free time at there to see the stars.I still miss my dear.If she was at there,we could go for a date.Hehehe! I like that,,,,!!~ :)
sunday-13rd february 2010,,
TRAVEL TO TELAGA SIMPUL
Time ni uncle bwk kteorg g Telaga Simpul ,byk sejarah sal telaga tu tpi x sempt nk bce kt artikel yg da disediakan untok pengunjong tu coz dorg ni da x sbr2 nk amek gmbr.Lau tgk dlm pic2 tu,muke i mne ade,coz i yg amek gmbr dorg.Sonok ye korg??? :)
TRAVEL TO PANTAI MARINA
Ni dkt Pantai Marina.X smpt nk duk lme2 kt cne coz byk lg tmpt yg nk pgi.So pic ni jer la yg smpt kteorg amek.Mila kate "npe skjap jer?? x puas la.Dpt wet pt nk dtg cni lg".Hmm,,Mila,,t lau ade cti lg, bole la g cne lg ok???? :)
syggs!
my dear Mista HaN KauLiTz,,,
i syg u cgt2 okeyh..
i x mo i lang u
tp i pna la kite asyek gdoh jer
cm ner nk wat x nk bg kite ni gdoh???
ade pape cre ker???
siyesly i mang pnt gler kite gdoh
x ley ker lau kite phm aty antr satu sama len???
bole x kite blajar memahami n mendalami perasaan masing2 n pasangn kite????
help me plizzz
uS
ini lah kiteorg...
D'han Ailitz n D'han Kaulitz..
we're D'hAn PrOpErTiEs..
we in love babe...
no one can't take her from me,,
she was mine!!!!!
Subscribe to:
Comments (Atom)










































